Wednesday, May 2, 2007

SON DAKİKA!.. KENAN DOĞULU EUROVISION ŞARKI YARIŞMASININ YAPILACAĞI HELSİNKİ’YE 10 GÜN ÖNCEDEN UÇTU!... DOĞULU NELER SÖYLEDİ?


Finlandiya'nın başkenti Helsinki'de 10-12 Mayıs tarihleri arasında yapılacak Eurovision Şarkı Yarışması'nda 'Shake It Up Şekerim' şarkısıyla Türkiye'yi temsil edecek olan Kenan Doğulu, Helsinki'ye gitti.

Doğulu, Helsinki'ye hareketinden önce Atatürk Havalimanı VIP Salonu'nda düzenlediği basın toplantısında, 'başarılarla dolu bir 10 gün geçirmek için Helsinki'ye gittiklerini' kaydederek, 'Türkiye ve bizim için hayırlı, uğurlu olsun inşallah' dedi.

Yarışmaya, bütün müzikseverlerin beklentilerini yerine getirmek için gittiklerini ifade eden Doğulu, şunları kaydetti:'İnşallah beklentileri ödüllerle süsleyeceğiz. Yaklaşık 10 gün sonra burada kutlamalar başlayacak. Biz ve bütün Türkiye eğlenecek. Şarkımızla birlikte Türkiye'de güzel müzik yapıldığını göstereceğiz. Eğlenmeye gidiyoruz. Birinci maksadımız elbette kazanmak. Her halükarda kazandığımızı görüyorum, ben öyle hissediyorum. Bütün destekleyenlere çok teşekkür ediyorum. Çok güzel bir şov olacak, herkesi ekran başına bekliyoruz. Bütün ekibimize başarılar diliyorum.'Doğulu, 10 gün boyunca neler yapacağının sorulması üzerine, '10 gün boyunca
çalışmalarımı sürdüreceğim, lobi faaliyetleri ve dost kazanma çalışmalarım devam edecek. Mümkün olduğu kadar dünya müzik camiasından insanlarla sıcak temas içinde bulunacağım. Başarılı bir promosyon dönemi geçirerek, provalardan da güzel neticelerle çıkıp, en sonunda da ödülle geleceğiz' diye konuştu.

Doğulu, bir başka soru üzerine de yurt dışındaki Türk izleyicilerin şarkıları o ülkenin televizyon kanallarından izleyip, orada verilen numaralara SMS mesajlarını atmalarını da isteyerek, bunun daha fazla işe yarayacağını söyledi.

'Türk halkına bir mesajınız var mı?' şeklindeki soru üzerine de Doğulu, şunları kaydetti:'Bu hareketli günlerde herkese sabır ve kolaylıklar diliyorum. Ben başka bir vazife edindim. Türkiye'nin aydınlık yüzü olarak, cumhuriyet ilkeleri ve laik kimliği ile orada güzel bir süreç geçirmeye çalışacağım. İnşallah başarılarla da döneceğiz. Bunun bir eğlence mevzusu olduğunu unutmamak lazım. Bu bir spor müsabakası, ölüm kalım davası değil. Eğlence dünyasıyla ilgili bir iş. Biz elimizden geldiği kadar eğlenceli tarafımızı göstermeye çalışacağız, çok eğleneceğiz.'Doğulu, 'Shake It Up Şekerim, Türkiye'ye hangi netice ile dönecek?' sorusu üzerine de 'Bence ilk 3'ün içindeyiz. Esas hedefim birinci olmak ama bir takım beklenmedik şeyler olursa bilemem. Benim favorim Sahake It Up Şekerim. Hakikaten kendi şarkım olduğu için söylemiyorum, diğerlerinin çoğunu dinledim. Layığı ilk 3'ün içinde olmak, inşallah birinci olur' şeklinde konuştu.

No comments: