Wednesday, January 17, 2007

HINCAL ULUÇ, BÜYÜK DOSTU AJDA PEKKAN’I YERDEN YERE VURDU!.. NEDEN Mİ?


17/1/2007 11:06

Hıncal Uluç, bugünkü yazısında Ajda Pekkan’a yüklendi!..

Tipik Ajda davranışı!..

SÜPER Star!.. Sahnelerde geçmiş bir ömür.. Profesyonelliği en iyi bilmesi gereken sanatçı.. Olmalı yani, ama değil.. Ajda, bu gece Q Caz Bar'da, sözleşmesini aylar önce yaptığı, tüm yerleri ayrılan gecesini iptal etti. Sebep?.. Kendisini bir ay önce terk eden eski sevgilisi de geceye gelecekmiş.. Olmazmış..
Pes.. Bundan böyle hangi kulüpçü, hangi organizatör Ajda'ya güvenip sözleşme yapar?.. Eski sevgilinin gelmesini önleyecek bir mafya tetikçisi tutmadıkça, Ajda yok.. Adam "Geliyorum" diyecek, Ajda konser iptal edecek. Olur mu?.. Olur..
Tipik Ajda.. Yıllardır değişmedi, değişemedi.
60'lı yıllar.. Ankara'da Delta Ajans'tayım. Telefonum çaldı. Ajda.. "Cömert'i kovdum. Oysa bugün Kıbrıs'tan organizatörler geliyor. Onlarla benim için konuşur musun?." dedi.
Cömert, o zaman uzatmalı sevgilisi ve meneceri. Bana sorarsanız, Ajda'yı Ajda yapan harika adam.. Ama iki günde bir kızıyor Ajda, kapıya koyuyor. Sonra onsuz yapamıyor, geri çağırıyor, gene öylesi bir durum..
"Ben pazarlık, para işlerinden anlamam Ajda" dedim..
"Aman ne olur, başka kimsem yok güveneceğim. Zaten rayiç belli.. Bir konser, bir balo şovu için 25 bin dolardan aşağı inme" dedi..
"Peki" dedim.. Az sonra iki delikanlı geldi.. Konuştuk. 35 bine bağladım.. Sözleşmeyi çıkardılar.. "Ben yetkili menecer değil, sadece arkadaşıyım. Sözleşmeyi kendisi imzalayacak, Marmara Oteli'nde bekliyor" dedim. Çıktı çocuklar. Ajda'ya telefon ettim. Bin teşekkür.. "Sen harika bir dostsun, falan filan.." Bu arada menecerlik komisyonu teklif etti.. "Sakın beni kızdırma" diyip kestim..
Aradan iki saat geçti. Kıbrıslı çocuklar tekrar kapımdan girdi. Süklüm püklüm..
"Ajda Hanım imzalamadı" dediler.. Bre aman..
Hemen telefona sarıldım..
"Çocukların geldiğini, lobide beklediklerini resepsiyon haber verdi. Aşağı iniyorum. Asansörcü çocuk lafı açtı.. Kıbrıs'a gideceğimi söyledim.. 'Bu ortamda Kıbrıs'a gidilir mi, Ajda Hanım' dedi. Düşündüm, haklı asansörcü çocuk.. Vazgeçtim.."
Aynen böyle, abartmıyorum, şaka da etmiyorum..
Gene asansörde birine rastlamıştır, zahir..

No comments: