Friday, January 12, 2007

DİKKAT!... KENAN İMİRZALIOĞLU VE UKRAYNALI ANNA’NIN SEVİŞME SAHNELERİYLE DİKKAT ÇEKEN “SON OSMANLI YANDIM ALİ” FİLMİ NE ZAMAN VİZYONA GİRECEK?

12/1/2007 15:11



“Son Osmanlı Yandım Ali” izleyiciyle buluşuyor...




Kenan İmirzalıoğlu: Bu duruma karşı yapacak bir şeyimiz yok. Tabii ki bu kareler verilir, tabii ki bu görüntülerin bir haber değeri vardır. Ama bunun bir bütün içinde sunulması gerekir. 118 dakikalık bir film, 10 saniyelik görüntü için heba edilmemeli. O sahne aslında bizim en başından itibaren gizli tutmaya çalıştığımız bir sahneydi.

Anna Babkova: Ben de bu sahnelerin ortaya çıkmasından dolayı çok üzüldüm.

Merakla beklenen "Son Osmanlı Yandım Ali" filmi, 19 Ocak'ta vizyonda...



İŞTE SEVİŞME SAHNESİYLE DİKKAT ÇEKEN FİLMİN FRAGMANI...


No comments: