Sunday, April 22, 2007

FLAŞ!... EŞİ TAMER KARADAĞLI İLE EVLERİNİ AYIRAN ARZU BALKAN KARADAĞLI YAZDI: “HAYAT ADİL DEĞİL!” İŞTE ARZU HANIMIN ÇOK KONUŞULACAK YAZISI!...

İşte özel hayatında sorunlar yaşayan Arzu Balkan’ın, Saklambaç’taki yazısı!...



Hayat adil değil

Bugünlerde evimizdeki huzursuzluktan çoğunuz haberdarsınızdır... Ne yazık ki bizler, herkes gibi sorunlarımızı mahremiyeti olan evimizde yaşayamıyoruz.
Nasıl oluyorsa oluyor, bir anda olay kontrolünüzden çıkıveriyor. Bir de bakıyorsunuz, bunca çabaya rağmen herkes sizi konuşmaya başlayıveriyor. Her kafadan bir ses çıkıyor. Biraz sakin düşünelim, konuşalım diyorsunuz, ne mümkün! En çok üzüldüğüm de beni tanımayanların acımasız yorumları!
Tanımadığımız insanlar hakkında oradan buradan duyduklarımızla istediğimiz şeyi söyleme hakkını nasıl bulabiliriz kendimizde? Çok üzülüyorum tabii... Ailemdeki sorunları çözmeye çalışırken bir de dışarıdan gelen saldırılarla uğraşıyorum. Kişiliğime, onuruma yapılan saldırılarla... Zaten zor olan bu dönemi az yara alarak, çocuğumun etkilenmemesine çalışarak geçirmek isterken; benimle ve ailemle hiç ilgisi olmayan insanların açtıkları yaraları tedavi etmekle geçiyor zamanım.
Ve her şeyden önce kendim ve ailem adına çok utanıyorum. Ülkemizde yaşanan bunca sorun varken, tamamen beni ve ailemi ilgilendiren bir olayla televizyon ekranlarında, gazete baş sayfalarında yer almaktan utanıyorum.
Hepimizin ailesinde bizimkine benzer sorunlar olmuştur mutlaka. Olacakları erteleyebiliyoruz ama ne yazık ki engelleyemiyoruz. Yaşanacak her şey er geç yaşanıyor. Hiçbirimiz kusursuz değiliz. Sahip olduklarımızın değerini, çoğu zaman kaybetmeden anlayamıyoruz. Ama deneyimler bu kaybettiklerimizle hayatımızı, geleceğimizi şekillendiriyor. Önemli olan; hatalarımızdan ders almak ve yaptığımız hataları azaltarak daha az kaybetmeye çalışmak. Tabii hayat her zaman adil değil... Düşünüyorum da, ne çok emek harcayarak kaleler yaratıyoruz, çok güçlü olduklarını, olduğumuzu sanıyoruz. Sonra bir sabah kalkıyoruz ki bir dalga gelmiş yıkmış kalelerimizi. Meğer kumdanmış bu kaleler... Sonunda sular akıyor geride kumlar kalıyor.

Hayat devam ediyor, biz yeniden başlıyoruz kalelerimizi yapmaya...
Bugün biraz dertleşmek istedim sizinle.. Bana mesaj göndererek destek olan bütün okuyucularıma teşekkür ederim. Unutmayın her düşünceniz, fikriniz benim için çok değerli.

No comments: