Sunday, April 22, 2007


FLAŞ!... FENERBAHÇE TEKNİK DİREKTÖRÜ ZICO İTALYAN “SPORT WEEK” DERGİSİNE ÇOK ÇARPICI AÇIKLAMALARDA BULUNMUŞ!... ZICO “TÜRKİYE’DE UZUN SÜRE KALACAĞIMI SANMIYORUM” DEMİŞ VE EKLEMİŞ!... DÜNDAR KEŞAPLI ROMA'DAN BİLDİRİYOR!...



Zico’nun röportajı İtalyan La Gazzetta Dello Sport’un haftalık dergisi Sport Week’de yayınlandı...






Zico dergiye şöyle konuşmuş: “Sözleşmem iki yıllık ancak çok iyi bildiğim bir nokta eğer kazanamazsam (Yani Fenerbahçe şampiyon olmazsa) beni yeniden onaylamazlar. Ancak şampiyon olsak benim kalacağım da söylenemez. Kısacası durumum belirsiz. Kendimi döğüşen bir horoza benzetiyorum. Şampiyonlar Ligi’nden elendikten sor beni çok ağır eleştirdiler ardından aynı şekilde UEFA’dan da elenince de eleştirdiler. Şu da bir gerçek kısa sürede oyuncuların, taraftarların ve özellikle başkanın sevgi sempatisini kazandığıma inanıyorum. Başkanımız Aziz Yıldırım’ın çok güçlü bir karakter yapısı var. Ama yine de beni serbest ve rahat bırakarak çalışmamı sağlasa da taraftarların bazen etkisinde kalabiliyor.”



Zico, ayrıca hayalindeki çalıştırmak istediği takımın Sporting Lizbon olduğunu da açıkl

No comments: